More literature information and extra material |
Neljä teosta (3 kirjaa ja lehtiartikkeli):
1. Panula, A-M. 2013. Lukemisvaikeudet ja osa-aikainen erityisopetus: Seurantatutkimus esikoulusta yhdeksännen luokan loppuun. University of Helsinki, Faculty of Behavioral Sciences, Department of Teacher Education. Saatavilla: http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-10-7871-2
TAI
Lukivaikeudesta lukitaitoon. 2006. Toim. Takala, M. & Kontu, E. Yliopistopaino. Palmenia-sarja.
2. Kairaluoma, L.; Ahonen, T.; Aro, M.; Kakkuri, I.; Laakso, K.; Peltonen, M. & Wennström, K. 2008. Lukemalla ja tekemällä. NMI. Jyväskylä: Kopijyvä.
3. Lyytinen, H. & Lyytinen, P. 2015. Lukivaikeuksien ennalta tunnistuksen ja ehkäisyn keinot – ja niiden perustelut. Kielikukko 3, 2–11. http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Lyytinen,%20H%20&%20P_Lukivaikeuksien%20ennalta%20tunnistuksen%20ja%20ehk%C3%A4isyn%20keinot%20-%20ja%20niiden%20perustelut.pdf
Itsenäisesti jakson suorittaville kuuluu myös:
4. Kamhi, A. & Catts, H. 2014. Language and reading disabilities. 3rd edition. Pearson Education. Luvut 1-4; 6-7.
TAI
Fluency Instruction. Research-based best practices. 2012. Toim. Rasinski, T.; Blachowicz, C. & Lems, K. New York: Guildford press. (Luvut 2, 3, 5-7) |